Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Нова ПоштаПід час отримання посилки у відділенні "Нова Пошта" необхідно обов'язково перевірити цілісність товару! Незалежно від обраного способу оплати Покупець має право оглянути замовлений товар безпосередньо у поштовому відділенні (перевірити зовнішній вигляд, цілісність упаковки та обов'язково цілісність товару всередині упаковки). У разі, якщо за результатом огляду посилки Покупець виявить пошкодження товару при транспортуванні та/або інші дефекти товару, Покупцю необхідно відмовитися від отримання та оплати посилки, а також провести фотофіксацію та скласти акт (претензію) у присутності співробітника компанії-перевізника. Магазин не несе відповідальності перед Покупцями за пошкоджені замовлення (посилки), отримані Покупцями без попереднього огляду у поштовому відділенні відповідно до описаного вище алгоритму.
- Delivery
- Через перевізника ТК Нова пошта, ТК ДеліверіВідправка вантажу протягом 1-2 днів після повної оплати на рахунок компанії, або передплати від 20% вартості товару
- Транспортна компаніяДоставка з попутним транспортом, через пошук на транспортних сайтах. Оплата за доставку здійснюється на кінцевій точці вивантаження. доставка меблів здійснюється після повної оплати на рахунок компанії.
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаПорядок оформлення доставки для замовлень з післяплатою (оплатою при отриманні товару у відділенні «Нова Пошта») 1. Після оформлення замовлення Вам зателефонує менеджер, щоб уточнити всі дані. Усі замовлення обробляються у порядку їх надходження. 2. Як тільки Ваше замовлення буде надіслано, Ви отримаєте SMS із номером товарно-транспортної накладної (ТТН). 3. Відправлення замовлень відбувається з понеділка по п'ятницю протягом 1-3 робочих днів, якщо товар є, і 14-30 робочих днів, якщо товар на замовлення з моменту підтвердження замовлення. (СБ, ВC вихідні) Ми надсилаємо післяплатою замовлення тільки після внесення покупцем часткової передоплати у розмірі 20% від суми замовлення. Ця передоплата є гарантією затребуваності посилки покупцем. У разі відмови одержувача від надсилання передоплата не повертається: ми використовуємо її для оплати послуг компанії «Нова Пошта» з доставки посилки в обидві сторони. При виборі післяплати ви оплачуєте: ◦ вартість замовлення; ◦ вартість послуг компанії «Нова Пошта», а саме: вартість доставки згідно з тарифами компанії «Нова Пошта»** + комісія за послугу переказу грошових коштів відправнику у розмірі 2% від суми замовлення + 20 грн.
- на карту Приватбанку або Монобанку
- На розрахунковий рахунок підприємця (Приватбанк, або Монобанк)
- Монобанк Покупка частинамиПослуга безвідсоткова для клієнта!
Гарантія:
На мягкую мебель, приобретенный у нас, предоставляется гарантия 18 месяцев, на корпусную - 12 месяцев и больше, которая зависит от конкретного производителя и его товара,
При получении заказанного товара обязательно проверяйте целостность упаковки, комплектность и целостность изделия.
Гарантия не распространяется:
1. Если мебель или другой товар смонтированный и установленный заказчиком самостоятельно, в результате чего товар получил механические повреждения.
2. Если нарушались условия и правила эксплуатации приобретенного товара.
3. По окончании гарантийного срока товара.
При получении заказанного товара обязательно проверяйте целостность упаковки, комплектность и целостность изделия.
Гарантия не распространяется:
1. Если мебель или другой товар смонтированный и установленный заказчиком самостоятельно, в результате чего товар получил механические повреждения.
2. Если нарушались условия и правила эксплуатации приобретенного товара.
3. По окончании гарантийного срока товара.